Karin den yngre

Det har gått några dagar sedan sist, allt bra eller? Det har ju varit så jäkla varmt så man nästan smällt av här hemma. Men gud så härligt.
Häromdagen var jag på "firmafest" med jobbet. Vi var hemma hos min chef, som går i pension i sommar. Uj, va trevligt det var. Jag var så där överpeppad och pratade nog sönder allt och alla, ni vet hur jag kan vara ibland. Men det handlar faktiskt om att det är underbart att prata ett annat språk än dadda nån dag i veckan med människor som inte har pampers och napp ( sorry Alva).

Sen var det ju det där med vår nya husvagn!!! Vi kallar henne Karin den yngre! Född 86 men trots sin ålder är hon faktiskt superfräsch. Inte så där mörk och burrig som många äldre  kan vara utan ljus och ren liksom.Jätte fin även utanpå, inga bucklor eller repor Lite småsexig faktiskt, ja, precis som Karin den äldre :)

Nu ska här campas!!! Vi ska ut i helgen faktiskt. Åka till nån camping typ två mil bort och öva oss lite.
Vi ska nog inhandla lika overoller åt hela familjen oxå, det vore festligt faktiskt. Undra om folk skulle fatta ironin i det....antagligen inte....
Jag är ju rätt bekväm av mig. Jag och min rumpa behöver stora svängrum och ytor för att få plats ordenligt, så vi får väl la se hur det här går. Ska bli kul iaf!


Fest hos chefen i Furuvik- Trevligt trevligt!


Karin d.y i egen hör person! vacker som en dag!

Så fräsch och oskuldsfull till det inre, precis som Karin d.ä.

"Man ska ha husvagn, då blir semestern som det ska".......Ja, vi får väl se hur det är med den saken...
Puss!





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tycker det var alldeles underbart att få prata med dig. Måste ses igen snart!

2011-06-09 @ 20:55:19
Postat av: lillsyrran!

Vilken husvagn!! Längtar till om två veckor :)

2011-06-09 @ 21:15:16
Postat av: Lena

Haha! Ser er framför mig i varsin ONEPIECE, vet du inte vad det är...googla! Haha!



Hade sådana som förslag för arbetskläder, de som jobbar på blå skulle då få blå, de på röda skulle få röda osv! haha!

2011-06-09 @ 21:28:48
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: sanna

Tjusig bild på de vackra arbetskamraterna, vilken kväll!! Roligt att läsa Din blogg. Ses och hörs!!

2011-06-21 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0