En yr kvinnas liv.

Idag efter Idas dagis drog vi till Boulongens lekpark och träffade Sara och Mollie. Det var supermysigt. Jag och Sara fikade och solade medan barnen lekte.
Sara och jag har känt varann i många år nu men kom varann närmare när Ida och Mollie föddes. De är precis lika gamla och vi hängde mycket på babysång och öppna förskolor ihop.
Sara är en super rar och fin tjej som jag önskade att jag kunde träffa betydligt oftare. Nu ska hon ha barn i november så förhoppningsvis kan vi hänga lite mer i höst!

Nåväl, Det är så härligt att göra sådana här spontangrejor med  barnen ibland men jäklar vad allt är omständigt ändå när man ska iväg med två små. Det är barnvagn, filtar, fika, Blöjor ,nappar, våtservetter, extra tröjor, kamera ( för att kunna blogga senare:),mössa om det blåser, solhatt om solen skiner, ja, you name it. Det är inte bara liksom....Man glömmer lätt bort sig själv i denna pryldjungel. När vi hade varit i parken och kom tillbaka till bilen upptäcker jag att min bilnyckel ligger på biltaket. TACK OCH LOV att bilen var kvar!!! 
Usch, nu får vi ännu en förklaring till varför min blogg heter "en yr kvinnas liv..."  Och fråga mig inte varför texten är så stor och fet just idag, fattar ingenting.....suck....Ibland är jag bara föööör jobbig....


Sara och Mollie


Kommentarer
Postat av: Lena

Jo, nog var det lättare med 1 barn! =/



Förra sommaren hade vi också en sådan utflykt, samma packning och ja du vet. Mitt i allt så blir Tuva-Li bajsnödig!!! Gah!

Gick till den där runda saken du vet, lag i en peng och kikade in. Gick därifrån då den var superäcklig.

Slutade med att vi gick till Borgis, skolan över vägen.



Kommer tillbaka helt svettig och upptäcker då att jag glömt ersättning till Theodor. SUCK!

Då packade jag ihop och åkte hem...till råga på allt åkte vi buss denna dag!



Haha! Livet är en fest! ;)

2011-06-10 @ 20:26:47
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja Sara är som du en toppentjej! Träffade henne igår kväll jag!

2011-06-10 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0