Grodan!

Min lilla tjej älskar att bada! Hon blir helt vild i vattnet, en riktig groda. Nu kan hon sitta själv med ryggstöd i badkaret och då är det ännu roligare! Kallar henne "bad girl"...Jag är så rolig, garvar ihjäl mig....

Att bero på groda,en riktig groda kom från min mun idag. Jag pratade om blomman LOBELIA med en kompis, men Kom bara inte på vad den hette till en början utan sa: " Den där blåa blomman.... BORRELIA skulle jag vilja ha på altanen".  Usch Borrelia vill jag verkligen inte ha!

Ha en skön kväll hörrni!


Badtjejen Alva. Dagens groda nr 1

<b>Lobelia</b> ~
Borrelia, nej jag menar Lobelia!!!!!
Dagen groda nr 2.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va stor Alva har blivit, jag tror hon börjar bli mer och mer lik sin mamma:)

Synd att vi inte kunde träffas idag men vi får ta en fika en annan dag istället. Nu är Vidar ledig med mig i två veckor innan Mattias får semester så då kanske vi kan få till en träff.

Kramar!

2011-06-16 @ 21:01:55
URL: http://hostejne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0