10 år som syrra!



Uj, vad jag hade det trevligt igår med Lotta och Jenny. Lite Rosé och god mat, då blev humöret på topp. Jag var  satans trött igår som sagt, men tröttheten var som bortblåst  bara jag satt mig ner på restaurangen och fick inandas lite uteliv och stadspuls. Guuud vad jag behövde det!
Tack Lotta och Jenny för kvällen som var. Vi firade faktiskt att vi varit syrror i 10 år! Helt sjukt vad fort tiden går!

Fick inte lägga ut nåt kort på Jenny denna gång. Hon tyckte nämligen att korten på henne inte blev bra igår och det respekterar jag. Hatar nämligen själv när folk lägger ut fula bilder på mig utan att fråga först.....

Kramelikram alla, nu ska jag äta lördagsgodis med Ida, MUMS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0