Krogen och jag!

Igår var jag ute på krogen, eller närmare bestämt - HeartBreak! Jag som egentligen dissat krogen sedan nåt år tillbaka hade hur kul som helst! Men det är klart, med trevligt sällskap är det svårt att få det trist.
Det var jag och några utav mina kära kollegor och vänner som var ute i sommarnatten och partajade.

Vi har det så himla kul tillsammans och jag är så glad att jag har ett jobb där många underbara tjejer jobbar. Det var som min lilla syster sa som precis blivit klar civil ingengör: " Du må ha sämre lön än mig Karin, men jag kommer aldrig ha så roliga arbetskamrater som du har. Hos mig är det ju mest massa gubbar!" Det är så sant som det är sagt faktiskt.

Idag är det 3:e juli och Alva är precis ett halvår nu... tiden går så äckligt fort, eller hur?! Lagom till halvårsdagen har Alva lärt sig sitta, så gulligt men framför allt skönt.

Ses!


Min kära vän, men också kollega, Hella!


Vilka pumor alltså! Hella och Magda.


Här sitter en till liten puma som är sååå nöjd över att kunna sitta utan stöd. Mammas gullhjärta, vad stor du har blivit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0