Alva Margareta Cardesjö



Alva Margareta Cardesjö har nu blivit döpt!! Dopet ägde rum i Högbo kyrka utanför Sandviken där Thomas blev döpt en gång i tiden.
Allt gick bra och Ida sjöng med bravur i kyrkan. Jag fick ju stå bredvid så klart och fylla i en del, men hon vågade, och det var huvudsaken!
Efter dopet drog vi alla hem till oss och åt en sallad med gott tilltugg samt tårta och kaffe.
Ja, dagen blev lyckad och mysig! Och nu har våran lilla sötis fått ett namn för all framtid..... Om hon inte gör revolt om typ 16 år och döper om sig till Twitter eller Blogga typ :)


Uj, va rart! Tänk att jag har en så fin familj, det kunde jag inte ens drömma om för några år sen...

Min mormor, Alva och Idas gammelmormor, var med på dopet. Hon är 87 år och är så här fräsch! Ragnhild heter hon ( bara det är beundransvärt:). Hon har nu fyra barnbarnsbarn!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Alva Margareta är verkligen superssöt! det är förresen mamma Karin och gammelmormor Ragnhild oxå! Kram

2011-07-11 @ 22:24:55
Postat av: Tessan

Grattis Alva på dopdagen, i efterskott :)

2011-07-11 @ 22:40:22
URL: http://Blogg.alltforforaldrar.se/youngmi
Postat av: Hella

Fina ni är och vad duktig Ida var som sjöng:) jag jobbar natt full fart här,kram till er:)

2011-07-12 @ 03:09:27
Postat av: Emma

Mycket imponerad av att Ida vågade sjunga!Fina är ni också förresten. Kram!

2011-07-17 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0