Söndag med vänner

Två inlägg på en och samma dag! Nu ni är jag på G igen!! Man får liksom mersmak och när man väl kommer igång så är det så kul att sammanfatta sin dag, sina tankar och känslor. Nån stackars sate därute sitter ju ändå och läser det här liksom. Det känns skönt  att veta på nåt vis.... Men säg till om jag blir dryg, lova det:)

Som sagt, Falun idag. Hälsade på lilla Tim som är sex veckor och så söt. Vi var i Sandras lilla sommarstuga och hade det mycket bra. Grillade och fikade. Dagen gick fort och nu är jag hemma igen.
Den här dagen behövde jag verkligen! Det roligaste som finns är nog att umgås med några av ens bästa vänner. Har levt i en bubbla några dagar här nu där allt handlat om mattider, bajsblöjor och häng i diverse lekparker.....

Ha en skön söndagskväll  och njut av sommaren!


Åh så fina kompisar man har! Carola, Sandra och Karin som ska ha barn i augusti!

Kommentarer
Postat av: Tess

Fiiiiiiina tjejer. Önskar jag vore där :-)

Kramis

2011-07-17 @ 22:27:11
Postat av: Sandy

Det var sååå mysigt att träffas. Tiden går alltid alldeles för fort bara. Vi sakna dig Tess. Vi får ses ALLA i Stockholm istället. Puss å Kram

2011-07-18 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0