I´m back!

Att va i Göteborg  tillsammans med mamma och syrrorna var fantastiskt! Jag njöt i fulla drag av shopping, skärgårdstur och Roxette samt massor med god mat och dryck! Men visst längtade jag efter mina barn, särskilt om kvällarna när jag skulle sova. Man är beroende av dem på nåt vis.

Den enda "missen" under helgen  var väl när vi skulle på Roxettekonserten som vi givit mor i födelsedagspresent. På biljetten stod det kl 18.00 så familjen "alltid vara i god tid" var där kl.17.30 som sig bör. Synd bara att Roxette börjde spela kl 21.00!!! Vi väntade alltså i över 3 timmar på konserten. Ja, vi frös, ja, det regnade och blåste och nej, vi hade inget ätbart med oss!! Lite småtufft faktiskt och förbandet, som började spela kl 20.00, var så träligt så det växte mossa på  instrumenten typ....

Nåväl, konserten var iaf kanonbra när Roxette väl började spela. ALLA bra låtar var med.  Min personliga favorit var nog  "I`m Spending my time" (hehe).

Nu väntar en ny vecka med två barnkalas och många lugna puckar för min del
KRAAAAM!


Efter några timmars shopping på fredagen var det dax för en god Chevrésallad!

Min lillasyrra som bott i Göteborg i några år nu var helgens guide....

Hon tog med oss till Göteborgskärgård under fredagen. Här står jag på en klippa i Vrångö. Ser ut som en tönt, jag vet.

Efter två timmars väntan på Roxette var vi ändå så här pass glada och pigga. Föreställ er dock ytterligare en timmes väntan....

Men sen brakade det igång med buller och bång!!! Vi satt faktiskt rätt bra men jag vet att det ser uselt ut på den här bilden. var dock den enda bild som var ok. På de andra var det regndroppar på linsen...


Kommentarer
Postat av: Hella

Hej, vad mysigt ni ser ut att ha haft det:) detta behöver man som småbarns mamma! blir en mkt bättre mamma då tror jag! Ses gärna snart, har fel på telefonen så kan inte skicka mess bara ringa och se medd. Hör av dig om du kan ses på to, kram!

2011-07-25 @ 23:22:59
Postat av: lillsyrran!

Det var så kul när ni var här!! Det är redan tomt, kom tillbaka! :)

2011-07-26 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0