En Appföljning....

Ja, en uppföjning menar jag ju förstås!!! jag är så vitsig!!! Synd dock att jag alltid skrattar mest åt mina egna skämt medan folk runtom bara småler typ...
 
Iallafall, hoppas ni inte blev oroliga igår, det var inte meningen! Men vet ni, i morse när jag vaknade, så var alla mina krämpor borta!!!! Guud va bra va? Frågan är nu var det var för skit? Ingen annan jag vet har blivit magsjuk och nån sa att blindtarmsinflammation kan komma och gå. Idag sa svärfar att det lät som gallsten. Aja, skit samma, det är bra nu och det är huvudsaken!
App lapp sa att jag slapp ha en app helt enkelt!!
Ville bara säga det och önska er en avslappnad  kväll!!  hihihihihihihihioaooaoaoapp

:) 
En Ap(p)atisk kvinna som ser lite toanödig ut va??


Kommentarer
Postat av: Ulrika

2011-07-29 @ 16:07:03
Postat av: Ulrika

Vad får du allt ifrån?! Tokfia ; )

Ser att vi har väldigt lika nya brillor...ser alltså lika bra ut både du o jag!! Kram

2011-07-29 @ 16:08:47
Postat av: Sandy

Skönt att det har gått över vännen och att du mår bättre. Lät inte alls kul....och på semestern oxå :(

Typiskt! Take care, så hörs vi snart! Kramen

2011-08-07 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0