Det vankas dop

Hej alla babes!
Jag ligger lite lågt med bloggen just nu som ni märker! Lusten faller inte riktigt på, är om möjligt ännu mer seg i kolan för tillfället. Men jag lovar att skärpa till mig!!!;) Dessutom är min kamerajävel paj så jag kan bara knäppa kort med mobben och det är inte lika kul!

Idag var en prelle här och pratade med mig inför Alvas dop på lördag. För det är så att lilltjejen ska döpas sörrni. Jag och Ida övar för fullt på "du ska inte tro det blir sommar". Tanken är att hon ska sjunga den solo i kyrkan. Tveklisch om det kommer funka känner jag men vi gör ett försök. Slutar väl med att jag står där som ett fån och sjunger själv för att ungen vägrar, vi får väl se...Jag som är så blödig dessutom...kommer säkert börja lipa eller nåt....pinsamt...
Morsan ska läsa nån vers och svärfar ska läsa ur evangeliet, kommer nog bli bra.....rart serrni, rart....

Sen blir det lite käk här hemma i trädgården. Har suttit hela kvällen och googlat på massa goda recept. Man vill laga allt man läser men ändå ingenting...konstigt det där.

Nu ska jag sova! ZZZZZZZZZZov gott babezzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0