Borta bra...

NU, har jag kommit hem igen! Guud vilken underbar och skön vecka jag haft med familj,vänner, mycket sol och bad! Har verkligen kommit in i semestergunget fastän jag för tillfället är ledig jämt!
Trots att veckan varit härlig är det dock alltid lika skönt att komma hem igen... Mitt hem är min borg helt enkelt....

Visar lite bilder från veckan som varit, blir alldeles varm i sinnet när jag tittar på dem!
PÖSS allihopa!


I tordags badade Ida 20 ggr i stugan i Nora! hon älskar att bada och leka i vattnet...


Visst är det för härligt? Tanten och farbrorn på bilden är mina päron och fisken i vattnet är IDA SÅKLART!!!

om det inte vore för dessa fjantar skulle ingen Karin Cardesjö finnas.... Vilken tur va? Tycker  jag iaf.... frågan är om nån jävel håller med...:)


Mina underbara barndomsvänner från Örebro kom till stugan en dag med respektive....
Vi har varit ett gäng i snart 20 år, helt sjukt!!


Några av oss har fått ett par barn. Än så länge har det bara blivit döttrar!! Det är konstigt. Här sitter de största på trappen och äter korv. Alva och Signe låg i sina vagnar och sussade.


mamma och Alva hade det mysigt ihop


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran!

Jaa, det här var bästa veckan på länge! Så kul att umgås med dig och familjen :)

2011-07-03 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0