Blixtar och dunder internet är sönder

Ja, blixten har slagit ner i vårt modem så internet fungerar inte för femöre just nu. Tur är väl att Thomas har en trådlös anslutning  som jag får låna just nu. Sen vet ni ju att min kamera är paj oxkså.... Det är väl inte meningen att BrunettKarin ska blogga just nu kanske....Men mig krossar man inte i första taget, skam den som ger sig!!!

Just nu är min vardag ganska tuff. Thomas jobbar i princip hela sommaren (förutom en vecka i augusti), så jag är hemma själv med tjejerna typ hela dagarna. Det är faktiskt rätt jobbigt samtidigt som man ju är så otroligt glad att de finns och att vi får umgås så mycket varann. Ida är ledig från dagis hela sommaren vilket är välbehövligt tror jag. Hon behöver också semester från sitt "jobb" precis som vi vuxna.
När man är själv med barnen är det perfekt med sommarstugan i Nora. Vi var där i veckan igen. Där kan man bara vara och mamma och pappa servar oss om dagarna.

Snart ska jag åka till Falun och hälsa på Sandra som fått en liten pojke, det ska bli hur kul som helst!
Stor kram


-20kg och ett annat fejs - då skulle jag se ut som en fotomodell:)!
Men iaf så var det härligt att bada i 24 grader varmt vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0