App eller inte App?

Nej jag menar faktiskt inte appar som man kan ha på mobilen och sånt. Fattar typ inte vad det är ens än gång om jag ska vara riktigt jäkla ärlig.
App på "sjukhusspråk" är en förkortning på appendix vilket i sin tur betyder  blindtarm för er som inte är i samma buisness som mig.  Jag funderar nämligen på om min stackars app har blivit inflammerad och behöver opereras bort???
I går mådde jag skit. Det var mycket länge sedan jag mådde så dåligt faktiskt. Hade ont i magen och spydde typ 5 ggr på 2 timmar. Blev dock bättre under dagen men fick ont på höger sida nere i magen. Inte jätte ont men det känns ungefär som håll. Det har inte gått över riktigt än faktiskt. App eller inte app, det är frågan?
Har googlat om detta och typ alla symptom stämmer förutom att jag inte har nån feber. Vad tror ni kära läsare? kommentarer på detta? Känns faktiskt bättre nu i kväll så kanske det är borta imorgon, men annars ska jag faktiskt ta och ringa hälsocentralen. Det jobbiga är att det kommer bli både Rectum (anus) och gyn undersökning och det orkar jag bara inte känner jag....  
Ja, ibland är livet hårt, hoppas, hoppas att det onda är borta imorgon!

Fortsättning följer angånde min stackars app. Jag ska lägga ut en app på mobilen som man kan gå in på och följa min app-histora! (j)app så får det bli helt enkelt! (L)apparnas tid är visst ett minne blott.....

Kram på er och (z)appa lugnt på tv:n ikväll!

Diagram of the Appendix
Öööh, What?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0