Julhelgen!


Granen står så grön och grann i stugan...

Mna gullhjärtan


Ett lite halvsegt gäng som väntar på att öppna julklappar!


Tomten kom i år oxå... Pappas kompis hade klätt ut sig så här fint.


När alla klappar var borta vågade sig Alva ram till de vackra kulorna


PÅ juldagen var jag och de andra "ungdomarna" i familjen ute på lite rajraj!


 Julen var underbar, den bästa på många år faktiskt! Julafton innehöll det vanliga, mat, ringdans, paket, julklappar, godis, Kalleanka, tomte, snaps, julmust, gudtjänst i kyrkan och glögg. Jag sa innan att jag var värd att gå upp 2kg i jul och det gjorde jag nog....hehe:)

På juldagskvällen gick jag och mina systrar med respektive ut och käkade på restaurang. Därefter gick vi på en ny bar som hette Stora Örebro (påhittigt namn....öh, not!) Mamma och Pappa var barnvakter åt sina fyra barnbarn som sov sött i sina sängar.

Annandagjul var det hemärd. Vi nickade in hos svärfar på vägen hem som bor i Prästhyttan. Där var det ännu mer julklappar som skulle öppnas, puh.

Nu sitter vi här, jag och Thomas och kollar på burken. Bara vi två, trötta efter helgens hysteri. Men guuud så mysigt och bra vi har haft det ändå....
Hoppas ni oxå haft en god jul med familjen, det var ni värda.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0