Jullunch i julrusch

Mitt i julruschen tittade min kompis Karin och hennes familj förbi här i Gävle. Jag och Carol tog en lunch med dem på stan idag. Uj , va trevligt det var!!! Barnen lämnade jag hemma ett par timmar, vilket var skönt! Jag behövde lite egen tid....har varit mycket ensam med vilddjuren nu på slutet....

Med karin och hennes familj var allt bra. Lilla Lydia har hunnit bli hela 4månader och var söt som socker. Tiden går fort ibland kan jag känna. Tänk att min Alva snart är ett år....

Imorgon packar vi bilen och åker till Julen i Örebro. Ska försöka blogga lite i juldagarna.


Karin och hennes man Simon och Lydia samt Carola ute på hörnan!

Nu återstår bara att önska er alla en riktigt GOD JUL!
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åååh va mysigt ni hade. Ville oxå varit mä :-) Men det får bli nästa gång. Söt hon e lilla S ;-) God Jul till er alla!

2011-12-23 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0