Jullov

Nu har Ida jullov!
Lagom till lovet kom snön och idag ville hon bestämt prova sina slalomskidor som hon fick förra vintern. Dom är sååå fina förstår ni, rosa med lila fjärilar. Jag drog henne lite här på tomten vilket gick bra, sen åkte vi till pulkabacken borta vid oss och åkte upp och ner några gånger. Hon började grina tre gånger....Ena gången fick hon snö i hela ansiktet, andra gången i vantarna och tredje gången sa hon att hom brutit båda fötterna! Suck...men det var roligt, jaaa då! Vi har ju tänkt att åka till Sälen i mellandagarna så lite träning inför Tandådalen var ju lite bra. Förra året åkte hon som bara den, hoppas det håller i sig iår.

Julen ska vi fira i Örebro hos päronen. Mina systrar med familjer kommer oxå. Det ska bli så mysigt, jag längtar faktiskt. ´Ska tvinga farsan att va tomte , han är så rolig då nämligen. 

Ha en skön kväll i julmörket nu. Det ska jag ha, lite glögg nu bara så är det ordnat!
Kram på er


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0