Sjukling

Usch, jag har varit sjuk ett par dagar! Gud vad det är jobbigt. Igår hade jag 39,5 graders feber och låg som ett äckel här hemma, orkade ingenting. Thomas åkte iväg med ungarna ett par timmar så att jag skulle kunna vila ifred. Jag som har efterlyst egen tid bra länge och igår fick jag det äntligen, men vilken egen tid sen! Jag låg som ett slakt på soffan och frös under en filt.
"nu har du fått din egen tid som du tjatat om så länge" sa Thomas med ett hånflin när han kom hem på kvällen. Tack för den liksom!!
Nåväl, nu börjar jag faktiskt repa mig känner jag. I morse när jag klev upp svartna det för ögonen men efter det så blev det bättre och jag är faktiskt feberfri nu.  Har inte ätit så mycket på ett par dagar heller, så kanske jag har gått ner nåt kilo:)... Allt ont för nåt gott med sig vet ni:)

Så var det det där med julklappar oxå. Där ligger man efter känner jag....lite småstressigt nu, man har liksom inte tid att vara sjuk...

Ni ser va sjuk jag är...och då är jag ändå påväg att bli frisk!
Kraam


Kommentarer
Postat av: Emma

Tips, handla alla julklappar på nätet.

Hoppas du mår bättre. KRAM

2011-12-05 @ 16:47:31
Postat av: Tessan

Krya på dig! Vila lite nu också! Kram

2011-12-05 @ 20:40:02
URL: http://Blogg.alltforforaldrar.se/youngmi
Postat av: Magdalena

Men uuuu va sjuk du ser ut, din stackare!! Jag skickar massa kryapådigkramar för jag vill ju att vi kan ses och partaja lite på torsdag. Du vet, det kan dröja en sisådär 20 år till innan Svante bjuder på fest så det vill man ju inte missa. Och förresten är vi ju hm... typ 45 då så då orkar vi ju inte så mycket ;)

2011-12-05 @ 20:51:29
Postat av: Magdalena

Appropå det där med julklappar på nätet. Superba idé, det har jag gjort ett par år nu. Ett tips är www.hiko.se. Stort utbud av leksaker, billigare än i affärerna och supersnabb leverans. Lycka till!

2011-12-05 @ 20:54:21
Postat av: Sandy

Stackarn...Skönt att du nu mår lite bättre :) Skit oxå det där med egentiden! Hörs snart vännen! Puss å Kram

2011-12-06 @ 11:55:17
Postat av: Lillsyrran!

Usch har du så mkt feber att tom glasögonen immar igen?=)



Krya på dig syrran!

2011-12-06 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0