Röd till jul

Först måste jag bara säga att det är nåt fel på bloggen så om det här inlägget ser
flummigt ut så är det inte jag som strular.

Efter att ha varit sjuk några dagar så har jag känt jag mig så dassig och sunkig. Mitt 
äckliga råttfärgade hår var tvunget att fräschas upp kände jag! Så idag blev det lite 
rött helt enkelt. 
Blev si så där, men jag känner mig iaf lite härligare än förut. Tänk Miranda i sex and 
the city....eller nä förresten, Bree i desperate housewives....Eller nu vet jag! Julia
Roberts i Pretty women, där har vi det!!!  
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska Pretty women gå på julfest med lands-
tinget. Ska faktikt bli jätte kul!
 Hoppas Richard Geer är där nu...grr.. fast vänta, den karln är väl över 60 bast nu
för tiden....
Go natt!!


Mitt under färgningen ikväll. Shit, säg inte att håret skimmrar i lila nu bara!
Då blir det snarare en dame Edna än Julia Roberts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0