Lucia

I takt md det nya året så tror jag faktikt att min blogg kommer döööö.... Min tid räcker inte riktigt till skulle jag tro nu när jag börjar jobba. Känns det jätte jobbigt för er??? Kommer ni gråta er till sömns varje kväll och längta järnet efter mig?? Mmmm det känns tungt för mig med...men kanske det blir ett uppehåll bara ELLER så börjar jag på facebook rent av!!! Kors i taket,100 år efter alla andra men iaf!! Aja, vi får se.

Idag var det lussefirande för hela slanten. Ida ville vara tomte och jag som försöker vara lite av en unisexmamma tyckte förstås det var bra.
Efter lussefika på dagis bar det av till fackligutbildning, ja, ja ska ju bli fackpamp förstår ni. kollektivavtal,arbetsmiljö,samverkan och löneprocess- det är min hjärtefråga numera:)

Ja, det är mycket nu inför jul och allt. min lilla hönshjärna kom precis på att jag glömt min kära väns födelsedag i tisdags.....Förlåt KG, förlåt!!!! Det är svagt, mycket svagt.....ringer dig imorgon om du överhuvudtaget vill prata med mig snyft...... 


Ida är tomten med skägg bakom lucian....


Måste visa den här bilden oxå!! Förra veckan var det avslutning på kyrkis. barnen hade övat in ett litet julspel om jesufödelse. Ida var ängeln Gabriel, så rart så!!

Ha en mysig kväll denna lucia. Vi hörs.
Kram


Kommentarer
Postat av: SB

Hej vännen! Klart vi alla kommer sakna din roliga blogg :-) Man har fått sig många skratt och roliga uppdateringar om ditt liv :-) Tråkigt för oss trogna följeslagare som varit mä... Men förstår att det blir svårt att hinna. Snyft snyft... Men det e ju ett tag kvar tills nästa år! Söta Ida :-) Pöss

2011-12-13 @ 20:29:23
Postat av: Kakan

Mähh tycker inte du ska lägga av KC!

Å du jag fyllde i söndags inte tisdags ;) men några dagar hit och dit är inte så noga. Å jag blev ju omnämnd i bloggen hehe!

Pussåkram

2011-12-15 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0