40 grader...

Uj, va klockan är mycket! Brukar vanligtvis vara i min djupaste skönhetsömn juts nu men ikväll blev det sent...
 Vi kollade på film och diskuterade trappor till vår kommande övervåning. Jag är ju spånig när det gäller sånt där vet ni. Om en trappa lutar 40 grader i början och man går uppför så borde ju graderna på trappan öka ju högre upp man går, eller? Så tycker min hjärna, men jag vet att det är fel, trappen är 40 grader hela vägen säger Thomas.....aja whatever........ Man kan inte vara smartast på allt här i livet. Vi har diskuterat detta ikväll och jag tror jag fattar nu...not:)

Iallafall, Ida hade 4o graders feber i morse, lustigt nog samma gradantal som vår kommande trapp! Men det där med feber och omvårdnad, det är jag ju expert på!!!! har varit en liten sjuksköterska hela dagen här hemma. Ida har varit riktigt risig. Bara legat och sovit typ.
Tur att det finns alvedon och tur att det var dax att äntligen få öppna julkalendern i morse för första gången! Hon har 4 stycken att öppna i år. En från dagis, en från mig, från mormor och från farmor. Den från farmor är mest populär. Ett paket för varje dag fram till julafton, så himla fin!

Nä ni ungdomar, nu måste tant Karin sova , men vi hörs kanske imorgon igen.
Sov gott!

Titta vilken fin julkalender farmor har gjort! Tänk om man fått en sån när man själv var liten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0