Bröllopsfest.....

 Stavas det så eller är det ett L och två P???? skit samma, orkar inte bry mig, ni fattar vad jag menar iaf...

Igår var det fest för hela slanten! Och vilken fest sen!!!! Håkan och Veronica, kompisar till mig och Thomas, hade bröllopsfest med tema Hollywood samt obligatorisk huvudbonad. 

Thomas klädde ut sig till Gudfadern och jag försökte vara Greta Garbo! Det blev en sen kväll, tror vi var hemma runt tre. Mamma och pappa var här och vaktade ungarna så jag och Thomas låg i husvagnen på gården för att få en lugn och skön sovmorgon. Det var välbehövligt kan jag säga. Nu väntar Pizza och nån rulle skulle jag tro, mysigt, mysigt!

Hoppas ni får en skön söndagkväll!


Greta och Gudfadern.


Ja,  ni ser ju vilka brudparet föreställer. Jack Sparow vigde dem en extra gång i trädgården innan det bar av till Kvarnen i strömsbro för middag, tal och party!

Kommentarer
Postat av: Magda

Men va kul!!!

Sitter här och surfar runt i väntan på att barnen skall somna, läser din blogg om Hollywoodfest och surfar sen in på Fejsbook och läser att ett par andra kompisar varit på samma typ av fest!! Konstigt tänker jag, två fester med samma tema men inser i nästa ögonblick att ni ju varit på samma fest! Jenny & Magnus från Söderhamn, träffade du möjligtvis dem? Jenny och jag är gamla klasskompisar...

2011-08-14 @ 21:28:39
Postat av: Lina

Snygg klänning, var hittade du den?! Skulle behöva en liknande till en 50-tals fest jag ska på.

2011-08-23 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0