orkeslös

Idag har inte mamman orkat någonting. Idag har mamman varit ganska trött och sur. Idag har mamman varit den tråkigaste i hela världen....
Kände redan imorse att den här dagen kommer bli jobbig, och det blev den. Alva håller på att få tänder och har gnällt typ hela dagen. Ida fick spela dator alldeles för länge vilket gjorde henne trött och sur. Hon tjatade om tre glassar på raken och fick det, för mamman orkade inte säga nej, orkade inte strida. 
Mamman orkade inte ta rätt på alla nytvättade kläder, dessa ligger nu som ett hav i hela huset. Hon orkade heller inte plocka ur diskmaskinen, så nu är det tallrikar och annan disk på hela köksbänken. Mamman orkade inte göra kvällsmat åt stackars Ida, så hon fick en Gorby´s pirog.....Guuud va svagt av mig....
Mamman orkade inte tömma badbaljan på grejor för att tappa upp ett bad åt Alva, så det fick bli ett bad i diskbänken.
Nä, idag har inte mamman orkat någonting..... 
Men nu är snart dagen slut. Mamman hade tänkt att träna men vet ni, JAG ORKAR INTE!!!!!

Ha en skön helg. Jag ska nog vila upp mig lite tror jag..... 


Ja, bättre än att inte bada alls eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0