Öland!

Hejeee!!

Nu har jag kommit hem från Öland! Jag och familjen har varit där en vecka och campat med karin d.y. (husvagnen ni vet). Har haft en fantastisk vecka med sol, bad och mys. Guuud vad jag/vi behövde det känner jag. Vi campade på Sveriges i särklass bästa camping och sandstrand- BÖDA. Ja, kanal 5 var där och filmade varje dag och jag kan lova att jag syns i bild, så titta i höst. Passade nämligen på att gå förbi flera gånger när de pratade med folk, men inte fan ville de prata med mig inte... Är man så jäkla boring liksom...?:).

Som sagt, en härlig vecka. Husvagn är sååå klockrent när man är en småbarnsfamilj och på Bödacamping finns allt man behöver. Det är liksom som en liten stad med restauranger,barer, butiker, lekland och äventyr. Ida var typ i himmelriket tror jag. 
Öland är otroligt charmigt och lite utav camparnas mecka skulle jag tro,men nä, det slår inte Gotland. Gotland är Gotland så är det bara...

Nu ska jag knyta mig, men vi hörs snart igen. Sov gott nu!


Baywatch?? Nä, bara Ida på stranden och mina fula fötter....

Lite mysigt va? Vi orkade inte sätta upp nåt jobbigt förtält så det blev parasoll...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Äntligen ett livstecken! trodde typ du dött efter "appföljningen". Men det vara ju bara husvagnen som hindrat dig....Kramar

2011-08-09 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0