Målning

Mitt bloggande har blivit ersatt av målande de senaste kvällarna. Jag håller på att måla två nattduksbord och en sänggavel. Helt ofattbart att jag har haft det i furu så länge. Furu som ju är det fulaste som finns typ! Men ni vet hur det är, man skjuter upp och skjuter upp hela tiden. Fast nu måste jag erkänna att det faktiskt är ganska skönt att gå ut till garaget varje kväll, lyssna på lite musik och måla. För mig har det nästan blivit lite av meditaion. Så nu försöker jag hitta på mer möbler att måla, men Thomas säger att jag måste hejda mig lite nu.

Idag ringde de från dagis och sa att Ida hade 40 graders feber. Oj då!!! Märkte inget alls i morse mer än att hon sa att hon inte kände sig så "springig" idag. Stackars!! Låg som ett slakt här hemma men supp Ipren funkade bra iaf. Då blev hon nästan lite överpigg istället.
Hoppas hon är frisk på fredag då hon fyller år, men det tror jag!

Hörs!


Mitt nya ställe för meditation. Ja, men kräver inte mycket nu för tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0