Jag är rik!

Jag är så oerhört rik! Inte på pengar eller framgång, men på vänner.
tillsammans med min familj är ni det bästa jag har. Tack för att ni finns i vått och torrt. När livet känns piss, så ringer jag bara någon av er och efter att ha snackat en stund så är jag glad igen. När jag har nåt roligt att berätta så bara måste jag ringa för det är liksom inte lika roligt om inte ni vet....Delad glädje är dubbel glädje. Bara vetskapen om att det finns människor där ute som bryr sig om mig, gör mig alldeles varm.
 Och det bästa av allt är att ni är så många!!! Ibland har jag svårt att ta hand om er alla. Låter kanske kaxigt, men jag är bara sååå stolt över er!
Fortsätt vara mina vänner för alltid, jag kommer vara din!

Med det sagt släcker jag nu lampan och somnar sött!


vanner[1]
Sov gott mina kära!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är glada att du finns också, Karin! Och vi finns ju här just för att du är den du är!! Att få vara din vän gör oss alla också ännu lite rikare!! Kram på dig!

2011-08-12 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0