I want candy!!!

Jag har bestämt mig för att inte äta godis och snacks på åtminstonde en månad. kaffebröd var oxå inräknat men det sket sig direkt. Det är ju näst intill oartigt att säga "nej tack" när någon ansträngst sig och bakat, så jag tar små små bitar av kaffebrödet när jag blir bjuden.

Nåväl, det har gått bra hitills, en vecka och 4 dagar typ. Nu har dock Thomas åkt till macken och handlat godis för att han är sååå godissugen.... Hur fan ska det gå för mig när han kommer hem med värsta goda smågodispåsen??....skit oxå..... Jag sa åt honom att det är som att ta hem kokain till nån som vill sluta knarka. Då skrattatde han bara, den jäkeln.

Shit, jag måste stå emot nu när han kommer hem med det där godiset. Gud va sämst jag är annars, ingen karaktär överhuvudtaget liksom.
Ja, fortsättning följer, smaka eller inte smaka, det är frågan???
Hur stark är egentligen Karin Cardesjö???

Ha en fortsatt sööööt kväll, det ska jag försöka att INTE ha!
Men sur kommer den va skulle jag tro:(


SATAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åt nyss några lakritsgodisar som jag egentligen inte gillar bara för att mannen satt och smaskade. Jag har sämre karaktär än dig... Att det ska vara så svårt.

2011-08-17 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0