Nu är glada påsken slut!

Hoppas ni alla har haft en skön och glad påsk! Vi har haft det jätte bra, träffat mycket släkt, vänner och familj.
Under helgen har jag även fyllt 33 ÅR!!! Det är sjukt, jag som nyss var 18. När folk frågar hur gammal man är måste jag alltid tänka efter nu för tiden. Får börja göra som pensionärerna, säga årtalet man fyller på istället, så får folk räkna ut själva.
Känn ingen sorg ni som glömde bort att gratta,nej, nej, jag grät mig till sömns men skit i mig, gör det....snyft... Skojade bara!! Hur lätt är det att komma ihåg? Alla fyller ju hela tiden typ. Hörs i veckan hörrni, ha det gött!


33 år och så här snygg!!! ???

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åååhh så snygg du e på bilden Karin! En riktig pingla :) Jeanskavajen är verkligen sketasnygg.

Alva e så söt så jämt, men det vet du redan :) Puss på dig vännen

2011-04-26 @ 11:47:05
Postat av: Elin

Nu får jag skämmas...Stort GRATTIS i efterskott vännen! Du verkar ha haft en bra födelsedag och du ser hur fräsch ut som helst!!

Kramar

2011-04-26 @ 17:20:14
URL: http://hostejne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ÄR snygg Karin! Och dina bilder är alltid så fina här på bloggen! Så roligt att läsa vad nu har för er! Kram kram!

2011-04-26 @ 18:42:38
Postat av: Jenny

(kommentaren ovan var från mig! Vart nåt fel så inte namnet kom med!!) /Jenny

2011-04-26 @ 18:44:00
Postat av: lillsyrran!

Vilken snygg syster jag har!! Tur att alla tycker att jag liknar dig för det måste ju betyda att jag också är snygg, eller?

2011-04-26 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0