Go Natt!

Vet ni, jag har redan gått och lagt mig...Är så sjukt trött i kväll. Ska bara önska er alla en godnatt sen släcker jag lampan och zzzzzomnar in...... För att tio minuter senare vakna av att Alva vill Käka (igen). Ja, så kommer det säkert att bli. Det är ju nästan som tortyr att somna in, väckas, somna in, väckas, somna in....  Tur att våra underverk är så goa i övrigt så att tortyren är värd mödan, eller hur?
Damen intill snarkar för fullt just nu iaf så det gäller att passa på!
Natti natti gott folk och dröm sött


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vilken gobit, man kan inget annat än att smälta när man ser denna bild. Då är d värt allt att få vakna o somna in igen o om igen.

Leo sover nu hela nätter mellan kl 20.00-07.00. Hur skönt är inte d?! Hoppas d hållet i sig pepper,peppar.

Det är ju bara en period i början typ första året sedan blir d bättre så var d iallafall för oss. Men sova som man gjorde förut får vi göra när våra barn är vuxna o flyttat själva. Haha! Underbart med småbarn...

2011-04-14 @ 21:02:29
Postat av: Ulrika

Ja nu när jag hittat dig så har jag längtat...gillar skarpt din blogg, hör liksom dig prata nr jag läser dina ord.

Kramar

2011-04-14 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0