Töntvarning!








Jag sitter ute i vårsolen och läser tidiningen, lovely! Mina två stora barn,Thomas:) och Ida, ligger inne i sängen och vilar medan Alva sussar rart i sin vagn.
  Det är Töntvarning på mig när jag har vanliga glasögon under solglasögonen som ni kanske ser på bilden!! Minns att farsan hade så nångång när jag var i tonåren och då höll jag på att skämmas ihjäl. Nu sitter man här 20 år senare och gör exakt likadant. Nästa steg är att kasta av sig tröjan och sitta i BH och sola som morsan kunde göra. Då höll man oxå på att dö av skämmighet. Nu sitter jag alltså här i vårsolen och överväger detta, för vem bryr sig...? Inte Ida och Alva ännu iaf. Gäller att passa på.... Men det är klart, mina mjölktuttar ska nog inte utsättas för sol, då kanske mjölken surnar...?
.
Nä, nu ska jag sola vidare. Hoppas ni har det bra denna underbara Söndag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja liite töntvarning på det faktiskt ;) fast finns väl egentligen ingen annan lösning... Tonade glasögon är ju inte bättre

2011-04-17 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0