Skärpning!

Ja, det är svagt, mycket svagt, att jag inte bloggat på så länge. Jag vet att flera av er längtat efter mig och mina visdomsord :). Blondinbella i all ära, men hon har fått konkurrens nu, av BrunettKarin!!!
Jag har haft häcken full de senaste dagarna förstår ni. Vi hade ju en värderingsgubbe här idag och vi har haft mycket att stå i inför detta Thomas har hamrat och spikat sent in på kvällarna och jag har tokstädat och passat kidsen. Vi är alla trötta men nu är det gjort. Skönt!

Idag var jag och käkade lunch med några av mina kära kollegor. Det är så skönt att komma bort från blöjsnack och babyproblem och istället få höra lite annat.
En mycket intressant rubrik från en tidning som A visade mig idag fick mig att tänka till....

Ni kan ju räkna ut vad jag inte har gjort de senaste dagarna med tanke på att jag tokstädat inför värderingen.... Valde det perfekta hemmet den här gången....
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Den granna grankärringen

Ha HA HA HA HA SNORK HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-21 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0