Nu är våren och benhåren kommen!

Behöver man säga mer än att det är alldeles fantastiskt att våren äntligen är här! Guud va bra man mår i både hjärta och själ. Det enda jobbiga är att man nu måste börja raka sina lurviga, det behövs vill jag lova. Synd att man inte lever på 70-talet då det var inne med behåring på alla kvinnor. Det skulle ha varit skönt och jäklar va trendig och hipp jag skulle vara isf!!!
Nä, det är dax för en brasiliansk vaxning i år tror jag....:)

Ida och jag fikade på farstukvisten idag efter dagis. Jag kunde sitta i bara linne, så varmt var det! Men så fort man var i skuggan så kände man att det faktiskt är rätt kallt i luften fortfarande.
 Jag säger som min mor: " Man ska svettas in våren och frysa in hösten". Det ligger viss sanning i det faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0