Mitt bäcken!

Ja, mitt bäcken höll! Åkte ett slalomåk i Tandådalen! Det gick i slodwmotion och min ork och kraft var typ 0,0, men jäklar vad roligt det var. Dimman låg tät på fjället vilket var super för då kunde man skylla på dålig sikt fastän det i själva verket handlade om Bambi på hal is som inte riktigt vågade. Skönt att oxå kunna skylla på att man nyss fött barn och fortfarande hade lågt blodvärde och foglossning typ:).

Resan till fjälls blev såå mysig! Vi firade min kära mor som snart fyller 60 år. Jag och mina systrar  hade köpt biljetter till Roxette i sommar som vi ska gå på med mamma. Vi gav presenten tillsammans med ett roligt kollage och en sång med gamla Roxettelåtar som vi hade gjort om texten på ( ja, ni fattar). I den sista låten, "it must have been love" så började jag böla när vi sjöng, eller rättare sagt, skrattgråta. Jag vet ,det var verkligen överkänsligt men texten var så fin och sorglig så det bara kom skrattgråt liksom. Det var ju jag som skrivit texten så jag borde ju vara förberedd men, nä det gick inte att hålla sig. Är man en ammande kvinna som inte haft mens på över ett år, ja, då kan det slå slint.

Nåväl, vi åkte pulka, längd och slalom om vartannat hela helgen. Ida provade sina nya slalomskidor och var jätte duktig. Kunde till och med åka knapplift själv. I lördagskväll var vi på Lammet och grisen, en jätte fin restaurang som pappa bjöd oss alla på.

Här nedan kommer lite bilder från helgen. 
Ha en bra vecka! Kram.  

Jag och min syrra Maria.






Anna och Maria (Ida letar chips i bakrunden)


Thomas och Ida i backen.

Jag ("no neck") med hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0