Korv och åter korv:)

Nu är det söndag och jag sitter här i soffan och slappar efter en skön dag.
Idag var jag och barnen i Hemlingby och grillade korv ( nähä, korv, är det sant!!!) med min kompis Carola och hennes två barn, Moa och Olle.
Vi hade det jätte mysigt i skogen. Barnen lekte och jag och Carola snackade massa skit som alltid när vi träffas. Det är härligt med vänner!

Idag har jag även tagit fram utemöblerna på altanen, det känns härligt för då vet man att våren är här! Vi hade tänkt premiärgrilla ikväll men orkade inte. Det blev köttbullar och potatismos istället (inte korv, kors i taket!)

Vilka stjärnor va?

Pöss och korv, hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vilka stjärnor :) Jag hade oxå velat vara med. Ser supermysigt ut! Får bli senare i vår i solen, å då UTAN mössor :) Pöss

2011-04-12 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0