Jag kallar henne Tess

Tess är en kär vän som jag lärde känna när vi pluggade här i Gävle. Hon läste till ekonom och jag till sjuksyrra, men våra vägar möttes och vi blev och är fortfarande goda vänner.
Tess bor numera i Skara och tittade förbi mig idag för att se hur jag har det i mammakaoset. Vi har haft det mycket trevligt och mysigt. Var ute och gick en långpromenad med Tess två hundar ( Tindra och Botox) sen fikade vi lite. Carola med barn kom också över en stund och surrade.
Gud vad man värdesätter vänskap egentligen. Ens släkt kan man inte välja, det är liksom bara att gilla läget :), men ens vänner dom är noga handplockade. Love you all.....
Nu är det filmtajm härhemma.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: hella

Underbar,rolig och sååå sann blogg du har vännen, precis som det är i livet, ha en trevlig helg, kram

2011-04-15 @ 23:32:11
Postat av: Tess

Tänker ofta på er där uppe och tiden vi hade. Är så glad och tacksam att ni fortfarande finns i mitt liv.

<3<3<3<3

2011-04-23 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0